Gekopieerd!

Leveringsinformatie

Gratis meubelbezorging met levering tot in huis in heel Nederland

Alle bestellingen worden gratis geleverd met levering tot in huis in heel Nederland (naar gebieden die bereikbaar zijn met een bestelwagen).

Speciaal milieuvriendelijk transport

Alle bestellingen in Nederland worden gratis bezorgd met milieuvriendelijk gespecialiseerd transport om de veilige aankomst van je meubels te garanderen.

Onze bezorgpartner zet zich in om zijn ecologische voetafdruk aanzienlijk te verkleinen. Door gebruik te maken van elektrische voertuigen en duurzame logistieke processen, bereiken ze een vermindering van 70% van de CO2-uitstoot in stedelijke gebieden. Samen werken we met CO2-neutrale leveringen aan een groenere planeet.

Levering op een geschikt moment

De koerier probeert de leveringstijden zo te regelen dat de bestelling op een voor u geschikt moment bij u thuis aankomt. Ten minste één dag voor de levering zullen ze contact met u opnemen om u te informeren over het geschatte tijdstip van de dag waarop de levering zal plaatsvinden.

Leveringstermijn

De beschrijving van het product weergeeft een schatting van de voorlopige leveringstijd voor de producten, die wordt berekend vanaf de dag van de orderbevestiging. Zodra de bestelling is bevestigd en de uitvoering ervan is begonnen, zullen we u hierover per e-mail informeren.

Veelgestelde vragen

Delivery page faq

Wat zijn de bezorgkosten?

Alle bestellingen worden gratis geleverd met levering tot in huis in heel Nederland (naar gebieden die bereikbaar zijn met een bestelwagen).

Is het mogelijk om de status van mijn bestelling te volgen?

Ja, u kunt uw bestelling volgen door uw bestelnummer en het e-mailadres of telefoonnummer in te voeren dat u bij uw bestelling heeft opgegeven. Dat kan hier.

Op welk tijdstip leveren jullie de meubels?

Voordat de meubels worden afgeleverd, neemt de chauffeur contact met u op om de levertijd af te spreken. Op de dag van bezorging stuurt de vervoerder u een sms met een tijdslot van 2 uur wanneer de bestelling wordt afgeleverd en belt hij u 30 minuten voor daadwerkelijke aankomst.

Wordt er vóór de meubellevering contact met mij opgenomen?

Ja, op de dag van bezorging stuurt de chauffeur u een SMS met een tijdslot van 2 uur wanneer de bestelling wordt afgeleverd en neemt hij 30 minuten voor de daadwerkelijke aankomst contact met u op.

Draagt de chauffeur het meubilair naar binnen?

Ja. Levering tot in huis is inbegrepen zonder extra kosten, dus uw meubels worden bezorgd in de kamer van uw keuze.

Hoe lang duurt de levering van het meubilair?

De levertijd is afhankelijk van het gekozen meubel. De productbeschrijving geeft een voorlopige leveringstermijn in werkdagen aan, die wordt berekend vanaf de dag van de orderbevestiging.

Als het meubilair vertraging heeft, wanneer ontvang ik het dan?

We informeren onze klanten vooraf over mogelijke vertragingen bij de levering en geven een geschatte levertijd door via de contactgegevens die bij de bestelling zijn opgegeven. Indien u nog vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via e-mail op [email protected] of telefonisch op +31 45 744 0172.

Wat moet ik doen als ik op de bezorgdag niet thuis ben?

Onze bezorgpartners nemen van tevoren contact met u op om een geschikte bezorgdag af te spreken, zodat u weet wanneer u uw bestelling kunt verwachten. Op de dag van de levering ontvangt u een sms met een tijdvak van 2 uur en de chauffeur belt u ongeveer 30 minuten voor aankomst. Mocht de levering bij uitzondering niet plaatsvinden, dan wordt er nogmaals contact met u opgenomen om de levering op een andere dag opnieuw in te plannen.